Wojownicy Pokoju
Dobre Uzi
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 2 - 23
Cechy: ilość ataków na rundę: 5
Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 24, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 24
Dobry Glock
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 9 - 18
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 12
Spodnie Przemytnika
Spodnie
Obrona: 9
Cechy: WPŁYWY +5, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 3, WPŁYWY: 13
Tygrysia Czapka
Hełm
Obrona: -7
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 14
Kryształowy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Elfia Kurtka
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, obrona -1
Wymagania: SIŁA: 5, POZIOM: 8
Magnetyczny Kask
Hełm
Obrona: 3
Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Wymagania: SIŁA: 19, POZIOM: 11
Czapka Narkomana
Hełm
Obrona: 1
Cechy: SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 4, SIŁA: 8
Dobry Krótki łuk
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 4, WIEDZA: 12
Ostatnio edytowany przez Balthazar (2009-08-26 08:14:46)
Offline